Jako właściciel zakładu pracy musisz budować poprawne relacje zarówno z kontrahentami i pracownikami

Zastanawiasz się nad cechami, jakie winny charakteryzować godziwego dyrektora? Powinien on być szczególnie uśmiechnięty, pewny siebie, a zarazem asertywny.




Nie ulega kwestii, iż niektóre cechy przypisane są do konkretnych zakładów pracy, więc jednoznacznie ciężko odpowiedzieć na to pytanie.


Nie ulega natomiast wątpliwości, że relacje z pracownikami winny być jasne i ewidentne. Nikt nie chce pracować na etacie, gdzie absorbuje się wszystkim i niczym. Dlatego też szef powinien porozmawiać z każdym zatrudnionym osobiście , a także wyjaśnić czego będzie od niego wyczekiwał. Jeśli pragniemy, żeby nasi robotnicy byli zmobilizowani oraz chętni do działania to powinniśmy załatwić im wyjątkowe motywacyjne programy, które wprowadzane są w coraz więcej ilości firm. Każdy z nas lubi być ceniony za swoją syzyfową pracę, więc podarowanie teamowi karnetu na siłownię lub biletów do teatru będzie z całą pewnością strzałem w dziesiątkę.


Dobry zarządca nie może też zapomnieć o swoim kliencie, w związku z tym marketing relacji nie powinien mu być obcy. Gdy podejdziemy do kontrahenta z uśmiechem, znając jego imię oraz nazwisko to możemy od razu odczuć to, iż klient obdarzył nas zaufaniem. Musimy budować dobre relacje z każdym, o ile pragniemy, by taka osoba nas rekomendowała innym.


dostawa


Rozumie się samo przez się, że bycie dyrektorem dużego zespołu to nie tylko uciechy oraz premie.




Będziesz musiał zmierzyć się z różnorodnymi komplikacjami i rzeczami, jakie nie zawsze będą sprawiać Ci frajdę. Pamiętaj tymczasem o tym, iż z prawie każdej opresji można wyjść cało, nie szkodząc pozostałym ludziom. Autor: http://programylojalnosciowe.pl/
2018/06/22, 01:47