Menu strony

Sprzedaż wysyłkowa. Typy katalogów w sprzedaży wysyłkowej - czytaj na ten temat więcej

Handel wysyłkowy ma jeden skuteczny instrument. Jest nim katalog, za pomocą jakiego firma może zaprezentować swoim prawdopodobnym nabywcom oferowane przez siebie towary oraz efektywnie zachęcić ich do dokonania kupna. Czym jest katalog, z jakiego tak entuzjastycznie od ponad stu lat korzystają przedsiębiorstwa zajmujące się sprzedażą wysyłkową?
Katalog można potraktować jako specyficzną lekturę o promocyjnym charakterze. Tutaj są zawarte najważniejsze informacje na temat artykułów oraz ich ceny, w tym miejscu również umieszczone są rady związane z procesem składania zamówienia. W większości wypadków folder swą formą przywodzi na myśl barwne pismo, chociaż spotkać można się też z katalogami, które przypominają bardziej rozbudowaną broszurę. Zależnie od rodzaju proponowanych produktów można wyróżnić foldery artykułów konsumpcyjnych jak też katalogi produktów inwestycyjno - zaopatrzeniowych. Te pierwsze kierowane są zazwyczaj do klientów indywidualnych.

Podoba Cię ten tekst? Zatem sprawdź ponadto to, tu też zamieszczono same świetne informacje (https://www.laccery.com/pl-pl/odbojnice-regalowe.html), które z pewnością Cię zainteresują.

Na ogół w tychże katalogach opisywana jest garderoba, sprzęty AGD, publikacje, meble oraz inne produktu związane z wyposażeniem domowego wnętrza. Foldery opisujące towary inwestycyjne oraz zaopatrzeniowe są już kierowane do pozostałych przedsiębiorstw. Tutaj, ze względu na specyfikę adresatów katalogu, ogromnie duże znaczenie ma zamieszczenie szczegółowych informacji, tak ważnych w każdej branży.
Otwarta książka


Foldery możemy podzielić też pod względem pełnionych przez nie ról. Obok tak często spotykanych katalogów sprzedaży wysyłkowej spotkać można również takie, których kluczowymi celami są promocja i rozpowszechnianie informacji na temat firmy jak też towarów. Głównym celem jest tu nie tyle sama sprzedaż, co jej efektywne podtrzymywanie - sprawny druk katalogów klejonych. Foldery możemy podzielić także ze względu na prezentowany w nich wybór. Wiele rozlicznych towarów można znaleźć w katalogach ogólnych, jakich przeciwieństwem są katalogi specjalistyczne, kierowane do konkretnych grup odbiorców.


Sprawdź też

Architekci z Warszawy zapraszają do zapoznania się z ofertą

design
Rewelacyjna jakość świadczonych obecnie usług na terenie polskiej stolicy pokazuje spore zaangażowanie doświadczonych ekspertów. Rekomendowane propozycje, z jakimi już dziś wychodzą architekci wnętrz podkreśla na każdym kroku. Dokładamy wielu starań do tego, by nasi klienci byli absolutnie zadowoleni z proponowanych im rozwiązań i polecali innym świadczone przez nas usługi w zakresie architektury. Zapewniamy również niesamowicie zrównoważone ceny.


Katalogi klejone to obecnie jeden z najczęściej wykorzystywanych prospektów reklamowych. Cechują się tzw. płaskim grzbietem, tj. wszystkie elementy katalogu (karteczki a także okładka) scalone są z sobą za pomocą klajstru, a więc metodą klejenia. Zakończony w ten sposób grzbiet folderów w znacznym stopniu upraszcza ich składowanie. Druk katalogów klejonych znajduje się dzisiaj w ofercie większości drukarni.
2020/02/07, 07:28