Menu strony

Telebimy outdoor na każdą pogodę

Mawia się, że reklama bywa motorem handlu. Nie ma w takim stwierdzeniu żadnej przesady, bo reklama w różnych formach istniała od wieków, wszędzie tam, gdzie odbywała się jakakolwiek wymiana towaru lub usług. Reklamą możemy zgodnie z prawdą nazwać nie tylko bannery czy plakaty. Reklama na ledach, grające animacje na stronach sieciowych – to są wynalazki naszych czasów, a historia reklamy zaczyna się znacznie dawniej. Można wyobrazić sobie zatłoczone, zagraniczne targowisko.
Medas-Media
Wszędzie aż huczy od gwaru ludzi, ale to, co brzmi najdonośniej, to krzyki sprzedawców, którzy wołają nie do kogoś konkretnego, ale w przestrzeń, tak by wszyscy słyszeli: jego stragan jest najlepszy, kupować u niego, niedrogo i najlepiej. To, tuż po wciąż obecnej technice znanej dziś pod szyldem marketing szeptany, reklama, która bodaj jako jedna z pionierskich stanowiła mocną i skuteczną formę zachwalania usług.

Sprawdź też

Zaprezentuj się na billboardach

Reklama outdoorowa
Jednym z powszechnych sposobów na przydanie klientów określonej marce jest zastosowanie billboardów. Są to tablice lub plakaty o dużych wymiarach, wykorzystywane na ulicach. Stanowią jeden z bardziej charakterystycznych elementów krajobrazu dużych metropolii, podobnie jak neony. billboardy częstoposiadają lampy, co sprawia, że są czytelne również nocą. Ten typ reklamy bywa bardzo skuteczny, z uwagi na wymiary.


Za każdym razem, kiedy robiło się popularne jakiekolwiek medium dostarczania lub wymiany danych, towarzyszyła temu reklama. Możemy wspomnieć wiele przykładów nadal istniejących we współczesnej gospodarce: gazeta, potem radio, potem telewizja. Dzisiaj prawdziwe plony dla specjalistów od handlu i marketingowców może zapewnić także Internet, gdzie twórcy reklamy mają bardzo wielką dowolność pracy, żeby wspomnieć chociażby interaktywne formy reklamy. To wciąż nie wszystko, bo coraz popularniejsza jest reklama na telebimie w Bytomiu znajduje się świetnie prosperująca spółka, która od pierwszego wykorzystania tej techniki trzyma się jej i oferuje reklamodawcom wciąż więcej przestrzeni reklamowej na tych świecących ekranach.

Reklama na billboardzie
Tego gatunku reklama jest coraz popularniejsza nie tylko w dużych miejscowościach, funkcjonuje ona również w mniejszych miejscowościach. Działa przykładowy widoczny telebim w Bogatyni – dobrze zlokalizowany przysparza reklamodawcom więcej klientów niż taki telebim w stolicy, ale postawiony gdzieś na skromnym skrzyżowaniu. Telebim w Cieszynie wyświetla poza reklamami ciekawe i przydatne wiadomości, jak temperaturę, kursy walut i najważniejsze wydarzenia, przez co ściąga więcej oczu niż zwykły telebim w Olecko pojawiło się także parę telebimów, które wydajnie promują reklamowane marki. Przy tym tam zadbano o to, by nieustanne błyski i ruszające się filmy nie rozpraszały pieszych i zmotoryzowanych na tyle, żeby nie zaburzyć bezpieczeństwa na drogach.
2018/12/06, 07:15