Menu strony

Dlaczego Polacy tak lubią markety?

Polacy markety pokochali od „pierwszego wejrzenia”. Robienie zakupów w Tesco czy Carrefour to chleb powszedni, a oferta gazetek z owych sklepów nierzadko jest pretekstem do rozmów w pracy czy na rodzinnych spotkaniach. Przecież nikt z nas nie lubi przepłacać.
Na półkach owych sklepów mamy szeroki asortyment, miłą dla ucha muzykę sączącą się z głośników oraz możność płacenia kartą . Możemy godzinami przebierać w artykułach spożywczych, gospodarstwa domowego,
sklep
markach, wypatrywać produkty objęte promocją. A jeśli praca i obowiązki nie pozwalają nam na zapomnienie, możemy już w domu ułożyć listę zakupów, zapoznać się z ofertą. Wystarczy tylko, że zaznajomimy się z ulotką sklepu.

Ulotki reklamowe. Możemy je znaleźć w każdym większym sklepie, markecie, oraz...skrzynce pocztowej. W ten sposób korzystamy z nich najchętniej, albowiem za ich przyczyną dostajemy informacje o rabatach, atrakcyjnych cenach w danym sklepie. A któż z nas nie chce być na bieżąco z promocjami?

Nie jesteśmy wówczas skazani na spacery po sklepie w celu odszukania objętych promocją produktów, albowiem już w przed wyjściem na zakupy możemy skontrolować, jaki towar jest w promocji.

Sprawdź też

Wielkoformatowe ekrany przedstawiające reklamy w mieście- w jaki sposób przeobraziły miasto?

Telebim promocyjny
Wielkoformatowe telebimy, widoczne w każdym większym mieście, na koncertach, imprezach masowych, a nawet w sklepach. Stają się właściwością i cechą rozpoznawalną postępowych miast.


Mając kilka ulotek z różnych sklepów, np. gazetki Tesco jak na Promocyjni czy Carrefour gazetki promocyjne, możemy porównać ceny i sprawdzić, w którym z nich są najniższe w danym tygodniu. Takie racjonalne podejście do zakupów, z uwzględnieniem ulotek reklamowych umożliwia nam wybór najciekawszej oferty, niemało przy tym zaoszczędzając. A w dzisiejszych, kiedy sytuacja finansowa wielu osób nie jest najlepsza, jest to duże ułatwienie w planowaniu miesięcznych wydatków. Wtedy branie udziału w promocjach naprawdę przynosi oszczędności, szczególnie w czasie takich akcji jak dwa produkty w cenie jednego, czy drugie opakowanie za gratis. Więcej: .

Osoby, które dzieli wiele kilometrów do marketu przeważnie nie planują wyjścia, wyjazd na zakupy bez potrzeby. Dzięki ulotce promocyjnej, klient jest w stanie zorientować się, jaki interesujący go towar w danym tygodniu może nabyć i za jaką cenę, a to zmobilizuje go do wybrania się na zakupy.
2018/11/22, 07:48