Pojazd przede wszystkim ma jednak jeździć. Takie jest jego najważniejsze zadanie. Wobec tego po pewnym
czasie przechodzimy do porządku dziennego nad różnego rodzaju brudem na naszym wozie albo małymi rysami.
Każdy o auta chce dbać - to prawda. Niewiele osób ma tak dużo
pieniędzy, by zmieniać samochody każdego roku. Dlatego dolewamy olej
kluber isoflex nbu 15 i całościowo dbamy o stan techniczny
naszego samochodu. Bywają jednak różnego rodzaju detale, o których wiedzą właściciele pewnych modeli. Mówi się na przykład, że słabym elementem wszelkich francuskich aut jest tylna belka. Normalnie
powinna zużywać się ona po przejechaniu około 70 tysięcy km, a we francuskich wozach mamy możliwość to zaobserwować już niekiedy po 15 tysiącach km. Cóż - takie jest życie. Nikt nie bywa idealny. Wobec tego jeśli szwankuje w naszym samochodzie tylna belka Peugeot 206, to należy wybrać się do renomowanego serwisu, który to naprawi. Niekiedy używa się skrótu myślowego, gdyż gdy mówimy - tylna belka, to zwykle chodzi nam o wymianę całego zestawu (łożyska i wahacze). Powinniśmy być tego świadomi, gdyż jeżeli trafimy na nierzetelnego
mechanika, to wymieni nam on tylko belkę, co nie podziała nazbyt długo.