Mnóstwo osób w ramach swych obowiązków zawodowych musi spotykać się z klientami. Nie ma problemu, gdy spotkania owe odbywają się w siedzibie firmy jak również to po stronie klienta leży przyjazd na miejsce spotkania. Sprawa jest trochę bardziej skomplikowana, gdy to my musimy dojechać do naszego klienta.
Sytuacja taka dzieje się w wielu zawodach. Gdy zajmujemy się na przykład doradztwem biznesowym, wykonawstwem kuchni na wymiar albo choćby aranżacją domów, to jest bardzo prawdopodobne, że spotkamy się z klientem w jego lokalu.W jaki sposób zostawić po sobie jak najlepsze wrażenie a także sprawić, że klient po naszej wizycie na pewno zdecyduje się właśnie na nas jak również naszą firmę?
Najważniejsze co, to pamiętajmy o punktualności! Szanujmy naszego klienta i jego czas.
Przeczytaj ten ciekawy tekst a jeśli fascynuje Cię więcej informacji na ten temat to
odkryj więcej tutaj - znajdziesz więcej informacji na to zagadnienie.
Nie ma nic gorszego aniżeli spóźnienie się, nieprzyjechanie na daną godz. i – co ważniejsze – brak kontaktowania się z klientem, ażeby go zawiadomić o owym opóźnieniu. Kiedy już mamy się spóźnić, to na pewno zadzwońmy, aby go o tym poinformować. Pozostawi to o wiele lepsze wrażenie niż gdybyśmy się spóźnili a potem, dużo po czasie, jak gdyby nigdy nic stanęli w drzwiach klienta.
Dobrze jest też zadbać o to, aby nawet nasz
samochód reklamował naszą firmę. Po to najlepiej umieścić na aucie naklejkę z logo jak również ofertą naszej firmy. Należy mieć na uwadze, aby oklejanie aut zlecić firmie np. takiej której siedzibą jest Wrocław fachowej jak również nie brać się samemu za owo zadanie.