Ceny rosną, zarobki niestety stoją w miejscu, a więc nie wzrastają. To powoduje, że statystyczny Nowak ma trochę mniej forsy do wydania. Na dodatek jego humor jest gorszy, więc wydaje jeszcze mniejsze pieniądze. Co to oznacza dla właścicieli firm, których byt zależy głównie od kondycji finansowej Polaków?
Cóż, bez dwóch zdań trzeba skuteczniej zawalczyć o klientów - no dobrze, ale jak? Nie radzę znacząco obniżać cen, bo prawda jest taka, że to całkowicie nieopłacalne. Tzn. być może trochę opłacalne, ale można powiedzieć, że wyłącznie wtedy, gdy narzucaliśmy wcześniej większe narzuty.
Jeżeli zafascynował Cię ten temat, zobacz ponadto inne nasze serwisy www (
http://tomiservice.pl/), ponieważ prezentują one zbliżony temat, zatem zapewne Cię zafascynują.
Optuję za tym, aby inwestować w
marketing. Jakie metody marketingowe mogą spowodować duże wsparcie sprzedaży w naszej firmie? Cóż, całe szczęście, że takich rozwiązań jest naprawdę sporo - przeczytaj .
Np. ważne jest to by w żadnym razie nie myśleć, że
programy lojalnościowe wcale się nie opłacają. Myślę, iż w wielu przypadkach to sytuacja jest taka, że przy sensownym programie mamy możliwość znacząco zyskać. Weźmy na przykład pizzerię: jak zatem w biznesie gastronomicznym mamy okazję zawalczyć o klienta, który ciągle będzie do nas powracał? Cóż, np. czymś niesamowitym jest choćby to, że przecież można stosować kartę stałego klienta. Uważam, że to bardzo dobry pomysł!