Menu strony

Waga marki w obecnej rzeczywistości

Marka w świecie nowoczesnego marketingu jest wartością nadrzędną. Zyskanie dobrej opinii jest kwestią długiego czasu przemyślanych działań reklamowych, stosowania odpowiedniego wzorca postępowania względem klienta, oraz w dobie portali społecznościowych – błyskawicznej i właściwej reakcji na to, co dzieje się w mediach.

Zegarki diesel
Na działania marketingowe wydawane są ogromne sumy pieniędzy, w wielkich firmach sztaby profesjonalistów analizują każdy ruch firmy w mediach, analizują różne metody zachęcenia odbiorcy i zbudowania w jego oczach dobrego wizerunku. Obecnie nawet media społecznościowe są nieustannie kontrolowane pod kątem przywiązania zwykłych ludzi do danego produktu. Wszystko dlatego, że klient głęboko przywiązany do marki sięgnie po towar nią oznaczony właściwie bez zastanowienia.

Walka o odbiorcę

Sprawdź też

Jeśli rezerwujesz bilet na przelot dreamlinerem, to bezzwłocznie zapoznaj się z prawami, jakie ci przysługują

siedzenia w samolocie
Jak podkreślają psycholodzy, nawet parudniowy urlop ma dla osób pracujących olbrzymie znaczenie. Dzięki niemu jesteśmy w stanie zebrać siły na kolejny rok mozolnej pracy w zakładzie albo w biurze.


Największym powodzeniem marki jest sytuacja, kiedy klient (jeszcze więcej) mając na myśli dowolny produkt, kojarzy go z daną firmą. Bardzo dobitnym przykładem jest chociażby marka Adidas, której nazwa większej części ludzi kojarzy się z obuwiem sportowym. Jej głównym rywalem jest marka Nike, która w latach 90 przejęła spory fragment rynku własnymi towarami oznaczonymi marką Jordan. Segment odzieży jest w sumie prawdziwym polem walki pod względem marketingowym, co można stwierdzić przyglądając się podzieleniu tegoż między różne marki. Tak dla przykładu segment odzieży jeansowej kojarzony jest z paroma markami o długiej tradycji – jak Big Star czy Diesel. Pierwsza z nich zdobyła swoją w gronie mieszkańców USA, druga natomiast pochodzi z Włoch i zdobywała własną renomę wśród innej grupy klientów. Tylko u nas - produkty znanych producentów: odwiedź witrynę

Wojna z gigantami

Kuchnia wyposażona urządzeniami marki Franke
Młodsze marki, żeby zdobyć zawładnąć pewną częścią rynku, polecają wyroby skierowane do wybranego grona odbiorców. Doskonałym celem dla marketingowców jest grupa ludzi młodych, w tym przypadku liczy się na sentyment klienta i na długofalowe przywiązanie do marki. Przykładem marki kojarzącej się z młodymi ludźmi jest Fossil, który oferuje różnego rodzaju dodatki do odzieży. Jeszcze innym rynkiem jest rynek wyspecjalizowany, gdzie klient posiada duże zasoby finansowe, ale ma inne potrzeby, niż pozostali odbiorcy. Niektóre firmy swoją ofertę kierują właśnie do specjalistów i są powszechnie używane głównie w tego typu środowiskach. Przykładem może być jest Franke – marka kojarzona zazwyczaj przez kucharzy i właścicieli restauracji. Popularne produkty w niskich cenach - Jordan
2018/01/27, 09:06