Menu strony
Reklama
tesco

Dlaczego Polacy tak lubią markety?

Polacy markety pokochali od „pierwszego wejrzenia”. Chodzenie do Tesco czy Carrefour-a to chleb powszedni, a oferta gazetek z tych sklepów nierzadko jest pretekstem do rozmów w pracy czy wśród przyjaciół. I nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ nikt z nas nie lubi przepłacać.
długopis

Magia długopisów

Długopisy, pomimo tego, że pismo wynaleziono już dawno temu, mają dopiero ponad siedemdziesiąt pięć lat. Posługujemy się nimi dzięki węgierskim konstruktorom. Długopisy początkowo nie były przedmiotami, które przemieniły pisanie. Znaczący przełom nastąpił dopiero w momencie, gdy wdrożono je do amerykańskiej armii. Używali nich głównie piloci, którzy mogli dzięki nim notować wszelkie informacje dotyczące wahań ciśnienia atmosferycznego.
muzyka, głos, bank głosów, studio

Potęga głosu w kulturze

My ludzie jesteśmy w większości wzrokowcami. Znaczną część danych które do nas docierają dostarcza nam wzrok, nie znaczy to jednak iż inne zmysły nie są istotne. Nie wyobrażamy sobie naszego życia bez sposobności dotyku rzeczy bądź przyjemności płynącej z dotyku bliskich nam osób. Podobnie jest z słuchem. Jest on uzupełnieniem naszego kluczowego zmysłu. Wszystkie one się wzajemnie uzupełniają.
torby

Torby ekologiczne

Idąc po sprawunki pamiętamy zawsze o tym, w czym zakupy dostarczymy do mieszkania. Bardzo często widywane, bo ekologiczne i całkiem tanie, jest użycie toreb wielokrotnego użytku. Zwykle za parę złotych da się je nabyć w dowolnym sporym markecie czy sklepie spożywczym, aby następnie, gdy ponownie się tam pojawimy, nie szarpać się z rwącymi się jednorazówkami i, co właśnie jest wspomnianym ekologicznym tematem, nie zarzucać nimi świata. A jak już zdarzy się zapomnieć o solidnej torebce, kupujemy kilka jednorazówek, które niekiedy są użytkowane do innych, dalszych celów, a czasem wyrzucane przez nas zaraz po wyjęciu rzeczy.
Banery reklamowe

Przeważnie stosowane drukowane materiały promocyjne

Współcześnie w celu rozpowszechnienia danej marki i sprawienia by byłą rozpoznawalna niezbędna jest odpowiednia reklama. Bez niej nikt nie będzie wiedział o marce, a co z tym związane, nie pozyska ona nabywców. Jest wiele rozmaitych typów reklamy, a ich ilość w zasadzie ciągle rośnie. Do najbardziej popularnych na pewno zalicza się reklama wizualna.
Telebim promocyjny

Wielkoformatowe ekrany przedstawiające reklamy w mieście- w jaki sposób przeobraziły miasto?

Wielkoformatowe telebimy, widoczne w każdym większym mieście, na koncertach, imprezach masowych, a nawet w sklepach. Stają się właściwością i cechą rozpoznawalną postępowych miast.
Reklama outdoorowa

Zaprezentuj się na billboardach

Jednym z popularnych sposobów na przydanie popularności danej marce jest zastosowanie billboardów. Są to tablice lub plakaty o dużych formatach, wykorzystywane na zewnątrz obiektów. Jest to jeden z bardziej typowych elementów krajobrazu wielkich metropolii, tak jak neony. billboardy często są wyposażone w lampy, co sprawia, że są widoczne także nocą. Ten typ reklamy jest niezwykle skuteczny, ze względu na wymiary.
gadżety promocyjne

Rozkręcając własny biznes warto zadbać o jego efektywną promocję

Prowadząc własny biznes warto zadbać o jego dobrą reklamę. Tylko reklama pozyskuje klientów. Dlatego też na polskim rynku w mgnieniu oka powstają agencje reklamowe. Profilują się w różnego rodzaju kampaniach reklamowo - marketingowych. Ich nadrzędnym zadaniem jest zwiększenie dystrybucji usług swoich zleceniodawców. Stąd też wymyślają rozmaite metody mające zdobyć klientów. Obecnie wyjątkowo modne są różne gadżety. To one są rozprowadzane na wszelkiego rodzaju targach. Im dany gadżet jest bardziej nietuzinkowy, tym większy jest efekt jego działania. Zapada on w pamięć wszystkim, którzy go otrzymali czy też mogli zobaczyć. A gdy taki produkt marketingowy dobrze kojarzy się z konkretną firmą, restauracja itd., to klienci z chęcią do niej wrócą po nowe usługi bądź towary.
reklama

O usługach reklamowych w Krakowie

W mieście tak wielkim jak Kraków nie łatwo wybić się z otoczenia. Jeżeli otwieramy firmę z siedzibą na przykład w Krakowie, niezależnie od branży, musimy się liczyć z olbrzymią konkurencją. Z jednej strony, takie wielkie miasto i kulturalne centrum naszej ojczyzny gwarantuje nam wielkie możliwości zdobycia przyszłych odbiorców. Z drugiej jednak strony, bardzo łatwo zginąć w tym tłumie i zostać przez długie lata nierozpoznawalnym.
Telebim promocyjny

Telebimy outdoor na każdą pogodę

Mawia się, że reklama bywa motorem handlu. Nie ma w tym wcale przesady, ponieważ reklama w różnych postaciach istniała od zawsze, wszędzie tam, gdzie następowała jakakolwiek wymiana rzeczy lub usług. Reklamą da się zgodnie z prawdą określić nie tylko szyldy czy plakaty. Reklama na ledach, grające ruchome bannery na stronach internetowych – to są wynalazki współczesności, a historia reklamy zaczyna się znacznie dawniej. Wystarczy wyobrazić sobie ludne, egzotyczne place handlowe.
1 2 3