Menu strony
Billboard
Reklama outdoorowa

Zaprezentuj się na billboardach

Jednym z popularnych sposobów na przydanie popularności wybranej marce jest użycie billboardów. Są to tablice lub plakaty o wielkich wymiarach, wykorzystywane na zewnątrz budynków. Jest to jeden z bardziej typowych elementów krajobrazu wielkich metropolii, podobnie jak neony. billboardy często są wyposażone w oświetlenie, co sprawia, że są widoczne również w nocy. Ten rodzaj reklamy bywa bardzo skuteczny, z uwagi na rozmiary.
Medas-Media

Reklama na billboardzie

Jest to przeważnie bardzo duża tablica ewentualnie plakat reklamowy. Forma nośnika zewnętrznego. Przeważnie montowane są one przy głównych drogach i w miejscach łatwo zauważalnych przez przechodniów. Zobaczymy je tam gdzie jest duża ilość przechodniów. Billboard często instalowany jest także na postojach lub blokach. Billboard coraz częściej ukazuje się w charakterze elektronicznym, czyli ukazuje się w sieci, ewentualnie na Wyświetlaczach czy telebimach.
Dużo bilbordów

Reklama outdoorowa – najistotniejszy jest target

Chcąc promować markę za pośrednictwem sporych billboardów, powinieneś na początek pogłowić się nad tym, do kogo będziesz kierować komunikaty perswazyjne. To najważniejsze działanie w procesie modelowania efektywnej strategii marketingowej firmy.
Reklama zewnętrzna

Promocja wielkoformatowa jako skuteczne narzędzie reklamowe

Plakaty, które są zbudowane w formie grafiki i tekstu, ludzkość używa już od dawna. Gdy w XX wieku naukowcy odsłonili starożytne miasto Pompeje, które zostało zakryte przez popioły i rozwalone lawą z wybuchu pobliskiego wulkanu, odkrył tam plakaty reklamowe, przypominające współczesne billboardy.
gołąb

Podnośniki - niezaprzeczalnie należy z nich korzystać, gdy pracujemy na dużych wysokościach.

bywają kojarzone z branżą budowlaną. Niewielu zdaje sobie sprawę, iż mają one dużo szersze zastosowanie niż mogłoby się wydawać.
książki

Drukarnia w Krakowie

Przekazy ogłoszeniowe, które ustawia się zwykle przy ruchliwych autostradach bądź tłocznych deptakach, charakteryzują się dobrą efektywnością. Trudno znaleźć osobę, która nie dostrzeże ogromnego billboardu, umiejscowionego w dobrej lokalizacji. Miej na uwadze, że także przekaz perswazyjny zamieszczony na billboardzie ma czymś się wyróżniać. Efektywny przekaz reklamowy powinien przyciągać uwagę, następnie stymulować zainteresowanie przechodnia oraz mocne emocje.