Menu strony
Billboard
Reklama zewnętrzna

Promocja wielkoformatowa jako skuteczne narzędzie reklamowe

Reklamy, które są zbudowane w formie obrazków i słowa pisanego, ludzkość stosuje już od dawna. Gdy 20. stuleciu naukowcy odkopali rzymskie miasto Pompeje, które zostało zakryte przez popioły i spalone lawą z eksplozji pobliskiego wulkanu, odkrył tam szyldy promocyjne, przypominające współczesne billboardy.
Reklama outdoorowa

Zaprezentuj się na billboardach

Jednym z popularnych sposobów na reklamowanie konkretnej marki jest wykorzystanie billboardów. Są to tablice lub plakaty o dużych powierzchniach, wykorzystywane na zewnątrz obiektów. Jest to jeden z bardziej charakterystycznych elementów krajobrazu wielkich miast, podobnie jak neony. billboardy najczęściejposiadają oświetlenie, dzięki czemu są widoczne również w nocy. Ten rodzaj reklamy jest bardzo efektywny, ze względu na wymiary.
gołąb

Podnośniki - niezaprzeczalnie należy z nich korzystać, gdy pracujemy na dużych wysokościach.

bywają kojarzone z branżą budowlaną. Mało kto zdaje sobie sprawę, iż mają one o wiele bogatsze zastosowanie niż się powszechnie wydaje.
książki

Drukarnia w Krakowie

Billboardy, które montuje się najczęściej przy uczęszczanych trasach samochodowych albo popularnych deptakach, cechują się dobrą efektywnością. Trudno znaleźć człowieka, który nie zobaczy wielkiego billboardu, umiejscowionego w trafnej lokalizacji. Miej na uwadze, że też przekaz reklamowy zamieszczony na billboardzie powinien czymś się wybijać. Dobry środek reklamowy musi przyciągać wzrok, potem wzbudzać zainteresowanie konsumenta oraz silniejsze emocje.
Medas-Media

Reklama na billboardzie

Jest to przeważnie bardzo duża tablica afisz z reklamą. Na ogół ten rodzaj reklamy wieszany jest na zewnątrz. Przeważnie montowane są one w ośrodkach komunikacji i w miejscach łatwo zauważalnych przez przechodniów. Zobaczymy je tam gdzie spotkać można dużą ilość ludzi. Billboard może być wywieszony także na przystanku czy wieżowcu. Billboard coraz częściej ukazuje się w charakterze elektronicznym, czyli pojawić się w internecie, alternatywnie na ekranach telewizorów czy telebimach.
Dużo bilbordów

Reklama outdoorowa – najistotniejszy jest target

Chcąc reklamować swoją firmę za pomocą sporych billboardów, musisz na początek przemyśleć, do kogo masz kierować komunikaty perswazyjne. To kluczowe działanie w procesie układania skutecznej strategii reklamowej firmy.