Skuteczna promocja zewnętrzna, czyli jak najszybciejtrafić do klientów

Poszukując najefektywniejszej formy reklamy, właściciele firm testują różne metody. Jedną z najczęstszych jest promocja outdoorowa.

Promocja outdoorowa, czyli zewnętrzna lub uliczna, nie ma na celu narzucania się potencjalnemu konsumentowi. Dyskretnie czeka na specjalnych nośnikach, aż sam ją zauważy. Agencje kreatywne proponują szeroką paletę promocji zewnętrznej – od tabliczek reklamowych, przez billboardy, nieduże citylighty oraz nośniki zamontowane przy kioskach albo przystankach. Szczególnie popularne są billboardy - duże plakaty reklamowe, umieszczane na ścianach budynków lub specjalnych słupkach.

Sprawdź też

Zaprezentuj się na billboardach

Reklama outdoorowa
Jednym z powszechnych sposobów na reklamowanie wybranej marki jest wykorzystanie billboardów. Są to tablice lub plakaty o dużych powierzchniach, używane na ulicach. Stanowią jeden z bardziej typowych elementów krajobrazu wielkich miast, tak jak neony. billboardy najczęściej są wyposażone w oświetlenie, co sprawia, że są czytelne także w nocy. Ten typ reklamy jest bardzo skuteczny, ze względu na rozmiary.


W pierwszej kolejności, musimy wybrać agencję kreatywną, która będzie odpowiadać za rozmieszczenie naszych billboardów. Po wprowadzeniu w wyszukiwarce haseł „billboard Kraków” albo „billboardy Warszawa”, uzyskamy listę przedsiębiorstw oferujących tego typu usługi. Powinniśmy rozważnie zaznajomić się z ich ofertą. przedsiębiorstwa na swoich portalach w sieci najczęściej publikują szczegółowy wykaz cen oraz galerię fotografii ze zrealizowanymi projektami. Sprawdźmy ich dokładność, jakość oraz przede wszystkim lokalizację. Hasła „billboard Kraków” i „billboardy Warszawa” mogą nas także odesłać do for internetowych. Ich użytkownicy sugerują, jakie przedsiębiorstwa świadczą najbardziej profesjonalne usługi, a jakich lepiej się wystrzegać.

Niezwykle ciekawią nas Wasze oceny. Czy masz więcej pytań? (https://ksiegowosc-kruger.pl/prowadzenie-ksiag-rachunkowych.php) Jeżeli tak, to zachęcamy do pisania. Z przyjemnością ustosunkujemy się do każdej wzmianki.



reklama na ulicy
Kiedy już wybierzemy przedsiębiorstwo, z którym planujemy współpracować, zapoznajmy się dokładnie z jego specyfikacjami co do projektu. W dalszej kolejności, z pomocą agencji kreatywnej albo grafika, przygotujmy koncept treści, którą zawrzemy na plakacie. Po zatwierdzeniu go przez realizatorów, pozostaje nam jedynie oczekiwać aż nasze reklamy zaczną pojawiać się na elewacjach budynków albo słupach.

Dlaczego powinniśmy wybrać reklamę outdoorową? Nawet nie jesteśmy świadomi, jaką siłę rażenia ma przekaz podprogowy. Oczekując na zmianę świateł, na tramwaj, czy nudząc się w korku, mimowolnie wodzimy wzrokiem po przestrzeni. W tym momencie właśnie, mimochodem trafiają do nas wiadomości z reklam outdoorowych. Jak pokazują badania, znacznie efektywniej, niż te z ulotek rozdawanych na chodnikach. Dlatego warto zdecydować się na reklamę na billboardzie w Krakowie.
2023/01/03, 07:34